Arvamus8. veebruarÜLLE KIKAS ⟩ Õpetajate palgalisa küll tuleb, kuid terve murede pakett jääb – mis edasi? (4)
Arvamus7. veebruarURVE LÄÄNEMETS ⟩ Meie ülikoolidele tähendab Eesti haridus justkui erinevaid asju (8)
Arvamus27. jaanuarAndres Kaarmann ⟩ Kas tark rahvas saab endale lubada haridusraha rumalalt kasutamist? (17)
Arvamus1. september 2023KAIRE UUSEN ⟩ Lahendame õpetajate puuduse, tuues koolitajad ja teadlased koolidesse (12)
Arvamus30. märts 2023ANDRES KÜTT ⟩ Asi pole palgas. «Puder ja kapsad» koolides paneb õpetajad ka raha eest lahkuma (6)
Arvamus17. veebruar 2023MAIE TUULIKU VASTULAUSE ⟩ Lapsekesksus on minevik, pedagoogikas toimub konservatiivne pööre (8)
Arvamus27. november 2022Madis Somelar ⟩ Õpetajate töö adekvaatne tasustamine ja töötasu diferentseerimine aitab lahendada õpetajate järelkasvu põua
Arvamus24. november 2022ELBE METSATALU ⟩ Neli puudu jäänud häält võisid otsustada õpetajate palga ja järelkasvu (1)
Arvamus14. oktoober 2022Urve Läänemets ⟩ Head õpetajad on alles, aga liiga vähe ja õpetajakoolitus kiratseb
Arvamus7. veebruar 2022Indrek Lillemägi: pole suurt vahet, kas eksamite roll praegusel kujul jätkub või mitte (2)
Haridus3. detsember 2021HARIDUSMÕTE ⟩ Kas karjääripöörajatest piisab õpetajate puuduse leevendamiseks?
Arvamus23. aprill 2021Madis Somelar: mida ootavad õpetajad oma riigilt Eesti parlamendi 102. sünnipäeval?