Arvamus14. aprillJens Raevald ⟩ Eesti saaks ilusti ilma haridus- ja teadusministeeriumita hakkama (8)
Arvamus18. märtsKairet Remmak-Grassmann ⟩ Erivajadusega lapsed vajavad eestikeelsele õppele üleminekul paindlikumat lähenemist
Arvamus12. märtsANDREI KUZITŠKIN ⟩ Lõimumine on vale eesmärk. Eesti ühiskond vajab üksteisemõistmist, usaldust ja koostööd (9)
Arvamus3. märtsHARIDUSEKSPERT ⟩ Lahendus vene koolide eestikeelsete õpetajate puudusele on leitud (16)
Arvamus30. jaanuarLIISA PAKOSTA ⟩ Oleme maailma üks targemaid rahvaid. Haridusmuutused puudutavad meid kõiki (19)
Arvamus27. jaanuarAndres Kaarmann ⟩ Kas tark rahvas saab endale lubada haridusraha rumalalt kasutamist? (17)
Arvamus14. jaanuarANDRES KAARMANN ⟩ Arusaam, et lõviosa koolide palgarahast tuleb riigieelarvest, on puhas müüt (8)
Arvamus13. jaanuarKairet Remmak-Grassmann ⟩ Tallinn teeb ära ülemineku eestikeelsele haridusele, mida talt keegi ei oodanud (1)
Arvamus19. detsember 2023JÜRGEN LIGI VASTULAUSE ⟩ Mida öelnuks minu õpetajad, kui sellist juttu räägiksin (19)
Arvamus19. detsember 2023MIKK GRANSTRÖM ⟩ Tehisintellekti keelamine koolis oleks väga lühinägelik (4)
Võim ja julgeolek18. detsember 2023MEELIS OIDSALU ⟩ Eesti lähisuhteterroristid kuuluvad Euroopas esiviisikusse (1)
Ühiskond ja inimene16. november 2023MATI HEIDMETS ⟩ Kogukonnapädevus on liim, mis inimesi ühendab (2)
Arvamus13. november 2023KRISTO SIIG ⟩ Maksud, Bolt või puhastustuli? Kolm soovitust, kust riik leiab õpetajate palgaraha (14)
Arvamus9. november 2023Mihhail Kõlvart ⟩ Õpetajaid väärtustades tagame ühiskonna kvaliteedi tulevikus