Arvamus28. aprill 2023ANDREI KOROBEINIK ⟩ Automaks lööb vaesemaid. Üks lahendus on kombineeritud mudel (9)
Postimees podcast26. november 2021MUULI JA AAVIK ⟩ Kalle Muuli: transpordiameti juht peab tagasi astuma (7)
Postimees podcast16. juuli 2021Nädala tegija ⟩ Kaido Padar: rekordilisel teeremondiaastal on töös 2000 kilomeetrit teid (3)
Podcast4. detsember 2020Nädala tegija ⟩ Kaido Padar: mul ei ole ühtegi kääridega plaani tagataskus (1)
Arvamus5. september 2019Tarvi Viisalu rongiõnnetustest: jalakäijate tunnelid hoiavad õnnetusi kõige paremini ära (1)
Arvamus23. oktoober 2018Maanteeameti eksamiosakonna juhataja: autokoolis kohustuslikult läbitud sõidutundide arv peab suurenema (8)
Arvamus6. august 2018Mis on üks suuremaid puudujääke liikluses? Sõiduõpetaja: valesti paigaldatud liiklusmärk, mis nõuab juhtide käest võimatut (14)
Arvamus7. juuli 2017Erik Ernitsa vastulause Peeter Koppelile: kiirusepiirangu tõstmine ei suurenda liiklusohutust (2)
Arvamus19. aprill 2017Maanteeameti ekspert: sõidame asulas 127 km/h... Kas inimesed jäävadki hukkuma? (20)
Arvamus21. märts 2017Monika Kelle ja Kerli Tallo: Eesti liikluse argipäev: kinnisilmi sõitvad juhid (2)