Arvamus11. novemberMARIKA LAURIK ⟩ Põhiseaduse muutmine – kas pelgalt poliitiline lehmakauplemine? (10)
Arvamus5. novemberTANEL TEIN ⟩ Ei saa enam kummi venitada – julgeolek peab üles kaaluma emotsioonid (8)
Arvamus30. oktooberDaniil Martikainen-Jarlukovski ⟩ 70 000 hääleõiguslikku mittekodanikku on Eestile julgeolekuoht (1)
Arvamus28. oktooberTIIT KÄRNER ⟩ Mittekodanike valimisõiguse teema – just nagu oleks kari ahve aurumasinat näppimas (49)
Arvamus26. oktooberEERIK-NIILES KROSS ⟩ Vene kodanike osalemine valimistel murendab usaldust Eesti riiki (34)
Arvamus25. oktooberJEVGENI OSSINOVSKI ⟩ Välisriikide kodanikud registreerugu valima, kui on kinnitanud, et jagavad Eesti väärtusi (39)
Arvamus14. aprillRait Maruste ⟩ Põhiseadusest ei leia nõuet seda muuta, et mittekodanike hääleõigust piirata (9)
Arvamus21. august 2023Kuldar Kesküla ⟩ Mittekodanike valimisõigus tuleb ühemõtteliselt ära võtta (23)
Arvamus16. aprill 2023Rait Maruste ⟩ Eesti julgeolekut ohustavate riikide kodanike valimisõigus tuleb kaotada (11)
Arvamus14. november 2022Lauri Läänemets ⟩ Ühegi relva ega valimisseadusega ei kaitse riiki, mille elanikud vaesuvad ja majandus on käpuli (16)
Arvamus24. september 2022Jüri Raidla ⟩ Kohalik valimisõigus olgu kohaliku, mitte riigielu küsimus (31)
Arvamus19. september 2022Jüri Adams ⟩ KOVi valimiste peamist hädakohta pole põhiseaduses mainitudki (19)
Arvamus16. september 2022Martin Mölder ⟩ Kuidas peaks sõda mõjutama Vene kodanike õigusi väljaspool Venemaad? (8)
Arvamus22. august 2022Paloma Krõõt Tupay ⟩ Valimisõigus kohalikul tasandil – venelaste põhiseaduslik õigus? (27)
Arvamus8. märts 2022ARVAMUS ⟩ Tore Lasn: Venemaa kodanikel ei peaks olema Eestis hääletamis- ja relvakandmisõigust (15)