Juba lähitulevikus tuleb lõpetada paljude dotatsioonide abil ots otsaga kokku tulevate tegevuste rahastamine meie ühisest rahakotist, sest need ei kuulu meie vajaduste hierarhia tippu. Üheks selliseks võib osutuda osa ühistranspordist.
Tellijale
Peeter Tammistu: kas kiirabiauto jääb ainsaks ühistranspordiks?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Neid valdkondi, kuhu ühiskonnal on vaja ohtralt panustada, on palju. Ressurssi selleks on oluliselt vähem. Rahvastik vananeb ja väheneb, mis tähendab, et kulud kasvavad tuludest kiiremini. Võib juhtuda, et riik ei jõua enam kõiki oma kohustusi täita, tuleb teha valikuid. Millest loobuda? Kaitsekohustustest? Sisejulgeolekust? Kas vaeslapse ossa peab jääma haridus- või meditsiinisüsteem, sotsiaalhoolekanne?