Tõenäoliselt kaalus TeliaSonera kaubamärkide EMT ja Elioni Teliaks ümbernimetamist põhjalikult. Võimalik, et aasta algusest Valdo Kalmu asemel ettevõtet juhtima hakanud Dan Strömbergi laual lebasid raportid varasemast Eesti brändide kadumise kogemusest, nagu näiteks Hansapanga Swedbankiks ning Ühispanga SEBks (lühend omaaegsest Skandinaviska Enskilda Bankenist) ümbernimetamisest.
Tellijale
Mart Raudsaar: spännande möjligheter*
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Avaliku arvamuse uuringute põhjal võis nimevahetuse kavandajatele tunduda, et näiteks Hansapanga ümbernimetamine on läinud valutult: TNS Emori andmeil oli Swedbank läinud aastal kõige mainekam ettevõte ning mis puutub meeldivate brändide edetabelisse, siis siin oli Swedbank Eesti elanike seas Kalevi ja Google’i järel kolmandal kohal.