/nginx/o/2023/06/14/15391391t1h1745.jpg)
Matemaatikaõpetajate nappuse peletamiseks tõstatatud idee matemaatika loengutest lasti auklikuks ja naerdi välja enne sisulise aruteluni jõudmist, kirjutab TÜ emeriitprofessor ja statistik Ene-Margit Tiit.
Matemaatikaõpetajate nappuse peletamiseks tõstatatud idee matemaatika loengutest lasti auklikuks ja naerdi välja enne sisulise aruteluni jõudmist, kirjutab TÜ emeriitprofessor ja statistik Ene-Margit Tiit.
Märgati ainult selle idee nõrka kohta – üks õpetaja ei saa vastata mitmesaja õpilase küsimustele. Kuigi potentsiaalsete küsijate suur hulk ei tähenda, et erinevaid küsimusi sama teema kohta peaks väga palju olema. Peale selle – ega abiõpetaja ka ei tarvitse olla lihtsalt korrapidaja, arvatavasti saab ta loengust sisuliselt aru ja oskab ka õpilastele vastata.