Kohtusime Siim Sikkutiga 2016. aasta kevadel, kus selgitasin, et see, kuidas me teeme digiriiki, on moraalselt vananenud ja sama teed edasi minnes läheb olukord drastiliselt hullemaks ning meid ootavad ees järjest suuremad väljakutsed. Kaheksa aastaga oleme suutnud nii mõndagi ära teha, kuid reformid on osalt poolikud, osalt takerdunud. Selle tulemusel on olukord läinud osaliselt hullemaks, mida nüüd ka rahvana näeme.
Tegelikult haridus- ja teadusministeerium (HTM) on olnud digiriigi uutele alustele viimises eesrindlik. On loodud tänapäevastel alustel ja loogiliselt põhjendatud strateegia tehnoloogilise baasi ajakohastamiseks ja kaasatud erasektorit. Strateegia on ka osaliselt edukalt rakendatud, mille tulemusel on meil praeguseks üle 80 haridustehnoloogia (EdTech) teenuseid arendavat erasektori tiimi alates lasteaiast kuni täiskasvanuõppeni. Kõige tuttavamad on lugejale tõenäoliselt eKool, Stuudium ja Eliis. Need lahendused loovad Eesti õpetajatele ja õppijatele juba praegu olulist väärtust. Samuti töötab riik ka selle nimel, et HTM positiivset kogemust teiste ministeeriumite haldusaladesse kopeerida.