Päevatoimetaja:
Mart Raudsaar

Aare Uusjärv Teenindaja töö pole pelgalt naeratamine

Aare Uusjärv
Aare Uusjärv Foto: Erakogu

Teeninduse kogemine on igapäevane osa inimeste päevast. Kahetsusväärselt kohtame oma ümber aga tihtilugu vähemotiveeritud ja pelglikke teenindajaid. Ent Norstati klienditeenindajate uuringust selgus üllatav tulemus: 53 protsenti teenindajaid tunnevad, et kliendid ei väärtusta hoopis neid piisavalt. Kelle väravasse me sel juhul pelgliku teenindaja ja mitteväärtustamise palli veeretame – kas teenindaja, kliendi või tööandja?

Kuigi ettevõtjad ja juhid ei taha seda endale tunnistada, saavad halvad kogemused reeglina alguse siiski tööandjatest ning nende otsustest. Kõigepealt peab ettevõtte suutma sõnastada oma vajadused: millist inimest nad oma esinduses või poes vajavad, kas inimene peab täitma aktiivse müüja, teenindaja või assistendi rolli ja millised on need isikuomadused, mis välja peaksid paistma.

Tagasi üles