HARIDUS JA TEADUS ⟩ Riin Seema: lõpueksamite reformist praktika ja teooria valguses (1)

Riin Seema
, TLÜ haridusteaduste instituudi pedagoogilise nõustamise dotsent
Copy
Oma magistritöös sisemist ja välimist motivatsiooni uurinud Tallinna Ülikooli dotsent Riin Seema tutvustab Deci ja Ryani motivatsiooniteooriat.
Oma magistritöös sisemist ja välimist motivatsiooni uurinud Tallinna Ülikooli dotsent Riin Seema tutvustab Deci ja Ryani motivatsiooniteooriat. Foto: Erakogu

Enne kui tehakse järjekordne haridussüsteemi pikas perspektiivis mõjutama hakkav muudatus, on oluline, et osapooltel oleks väga hea arusaamine inimese arengust ja motivatsioonist, kirjutab Tallinna Ülikooli haridusteaduste instituudi pedagoogilise nõustamise dotsent Riin Seema.

Õpetamist tunnevad siiski kõige paremini tegevõpetajad, kes omavad pikaajalist õpetamiskogemust. On kahetsusväärne, et teoreetikud püüavad läbi suruda kaasavas hariduses järjekordset haridusinnovatsiooni, kuulamata praktikute argumente selle kohta, mis on tõelised probleemid, mis vajavad lahendust.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles