Päevatoimetaja:
Mart Raudsaar

Berit Tugi: mida näitab põhikooli matemaatikaeksam? (7)

Berit Tugi, põhikooli matemaatikaõpetaja ja Tartu Ülikooli õpetajakoolituse bakalaureuseõppe III aasta tudeng (loodus- ja reaalainete õpetamine põhikoolis).
Berit Tugi, põhikooli matemaatikaõpetaja ja Tartu Ülikooli õpetajakoolituse bakalaureuseõppe III aasta tudeng (loodus- ja reaalainete õpetamine põhikoolis). Foto: Erakogu

Kas põhikooli matemaatikaeksam ikka käib kaasas 21. sajandi oskustega, küsib põhikooli matemaatikaõpetaja ja Tartu Ülikooli õpetajakoolituse bakalaureuseõppe III aasta tudeng (loodus- ja reaalainete õpetamine põhikoolis) Berit Tugi.

Mõeldes pikalt ja põhjalikult ning lugedes päevakajalisi sõnavõtte põhikoolieksamite teemal, leidsin end mõttelt, et tõesti: maailm muutub ja haridussüsteemil on aeg järele jõuda. Olgu öeldud, et räägin oma taustast lähtudes põhiliselt vaid matemaatikaeksami olemusest ning olulisusest. Aga mõtleme siis: mida matemaatikaeksami tulemus meile näitab?

Põhiharidus peaks justkui olema esimene etapp teel iseseisvuse poole ning andma õpilasele arusaama: «Ma olen saanud põhilise teadmiste pagasi, et elus edaspidi hakkama saada.»

Tagasi üles