/nginx/o/2021/07/16/13921641t1h4c9d.jpg)
Tehisintellekt ei jaga inimlikke väärtusi, talle tuleb neid alles õpetada, kirjutab TLÜ pedagoogilise nõustamise dotsent Riin Seema.
Tehisintellekt ei jaga inimlikke väärtusi, talle tuleb neid alles õpetada, kirjutab TLÜ pedagoogilise nõustamise dotsent Riin Seema.
Digiriigis on tehtud otsus hakata välja töötama tehisintellekti abil personaliseeritud õpet üldharidussüsteemis. Eestimaa klassiruumides kohtuvad erinevad maailmad – tehisintellekti arendamine ja kaasav haridus. Nimetagem seda ettevõtmist koolide ja erasektori koostööprojektiks, eksperimendiks või arendusuuringuks. Need kõik on sobilikud nimetused, arvestades selle grandioosse ettevõtmise etappe ja vaatepunkte.