Mida tähendab «Kõik on võimalik»?

Postimees
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

16. veebruaril alustab Postimees kuu aega vältavat mainekampaaniat pealkirja all «Kõik on võimalik». Meediakampaania käigus avatakse olulisi sündmusi tagasivaatavalt viimase  158 aasta jooksul – ajal, kui Postimees on eksisteerinud. Valitud pildid ja lood on pärist erinevatelt elualadelt, aga neid ühendab üks ühine omadus - need sündmused on on muutnud maailma ja nihutanud inimeste arusaama võimatust ja võimalikust. 

Läbi sellise vormi näitab Postimees inimestele, et iga päev on kõik võimalik ning samas annab ka kvaliteedilubaduse – ükskõik, mis sünnib, Postimees toob olulised lood alati oma lugejani. Täpselt sama moodi nagu The Guardian teeb oma tööd Inglismaal või The New York Times USAs.
 
Postimehe jaoks on oluline tuua teave oma lugejateni esimesena, edastada infot, mille tõesuses oleme kindlad ning teha oma toodangu tarbimine nii lihtsaks ja mugavaks kui vähegi oskame. Et suudaksime oma lugejaid  paeluda igapäevaselt ka tulevikus, peab meie looming olema innustav. Postimehe «Kõik on võimalik» kampaania keskendubki inspiratsioonile kui kõige võimsamale käivitajale.

«Me elame maailmas, kus iga päev sünnib lõputult lugusid. Väikeseid. Suuri. Me leiame need lood üles ja toome oma lugejateni. Iga päev. Maailm meie ümber on lõputult inspireeriv, sest kõik on võimalik. Postimees.»

Vaata ka Postimehe uut reklaamvideot. Klipi autorid on reklaamiagentuur Der Tank ja Eesti eelmise aasta parima filmi «Risttuules» režissöör Martti Helde.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles