16. veebruaril alustab Postimees kuu aega vältavat mainekampaaniat pealkirja all «Kõik on võimalik». Meediakampaania käigus avatakse olulisi sündmusi tagasivaatavalt viimase 158 aasta jooksul – ajal, kui Postimees on eksisteerinud. Valitud pildid ja lood on pärist erinevatelt elualadelt, aga neid ühendab üks ühine omadus - need sündmused on on muutnud maailma ja nihutanud inimeste arusaama võimatust ja võimalikust.
«Me elame maailmas, kus iga päev sünnib lõputult lugusid. Väikeseid. Suuri. Me leiame need lood üles ja toome oma lugejateni. Iga päev. Maailm meie ümber on lõputult inspireeriv, sest kõik on võimalik. Postimees.»
Vaata ka Postimehe uut reklaamvideot. Klipi autorid on reklaamiagentuur Der Tank ja Eesti eelmise aasta parima filmi «Risttuules» režissöör Martti Helde.