Mehe fänniklubi on kahe aastaga kasvanud üüratuks ja midagi kriitilist ei suudeta tema kohta öelda ka parima tahtmise juures. Karismaatiline käimatõmbaja, avatud, supermees, aus, korrektne, hooliv, pragmaatiline – need on vaid mõned sõnad, mida tema kirjeldamiseks kasutatakse.
Adamson ise ütleb, et tema jaoks on innustavaks jõuks eesmärk muuta maanteeameti teenused tarbijatele sama lihtsaks ja sõbralikuks nagu erasektoris. «Eriti huvitav on mõttekäik mu peas, et kas teenuseid, mille riik on seadustega kohustuslikuks tehtud, on võimalik korraldada nii, et inimesed ei tunnekski, et nad neid vajavad.» Adamsoni kannustavad tulemused, mis muudavad midagi meie kõigi elus.
Tee-ehitusega seonduvatest trikitamistest oli Adamson kuulnud algusest peale, kuid kuna kõik ehitajad ütlesid talle kaks aastat tagasi, et kõigepealt peaks maanteeamet hakkama neid võrdselt kohtlema, leidis ta, et kõigepealt tulebki oma maja korda teha. Pärast ehitusega seotud probleemidesse kaevumist leidis Adamson, et maanteeameti töötajad on ise liiga pehmed olnud ja ehitajatele liiga palju erandeid lubanud.
11 teed puuriti lahti ja välja taheti juurida põhjused, selle asemel et jäädagi likvideerima tagajärgi. Ehitajatega asutakse pärast tulemuste lõplikku avaldamist läbi rääkima, kuidas asjaga edasi minna, kuna teedele kehtivad garantiiajad.
«Kevadel ette võetud käik annab meile võimaluse anda tulevikus ehitajatele signaal, et ei ole mõtet trikitada. Parem teha kohe kvaliteetselt, las ta olla natuke kallim, aga saame ka pikemalt vastu pidavad teed,» võttis Adamson kokku. «Meie selgroog enam ei murdu, see on selge.»