Samaks on jäänud veel mõned hariduse arendamisele iseloomulikud jooned: kui toona tegeles Tiigrihüppe sihtasutus esmajoones sellega, et arvutid kooli jõuaksid, siis ka praegu on avalikkuse ees teemaks «tahvelarvuti igale õpilasele», mitte õppematerjalid, mis loodud õpilaste muutunud meediakasutust arvestades. Ehkki just see viimane võiks viia niikaugele, et hangitud kallist riistvara ka selleks mõeldud otstarbeks – hariduse omandamiseks – kasutama hakatakse.
Sülearvutite katseprojekt, mille Tiigrihüppe sihtasutus 2009. aastal viies koolis korraldas, ei andnud eriti positiivset tagasisidet arvuti kasutamise kohta õppetöös, kuid andis väärtuslikku materjali selle kohta, millist õppevara õpilased ootavad. Projektis osalenute küsitlusest selgus, et usk, nagu võiks sülearvuti kasutamine õppetööd lihtsustada, kahanes.
Pigem nähti sülearvutiga seoses lisatööd. Õpilased tüdinesid arvuti kasutamisest kiiresti, kui neile anti ainetundides valdavalt ühetaolisi ülesandeid, mida oleks põhimõtteliselt võinud teha ka raamatukogus või paberi ja pliiatsiga – otsida infot, kirjutada referaate, täita töölehti.
Tõsi, info otsimisele ja kirjutamisele kulus arvuti abil vähem aega, kuid õpilased polnud rahul, et töö arvutiga oli lisakohustus ja lisaks sellele pidi ikkagi täitma ka töövihikut ja lugema õpikut. Mis aga õpitulemustele positiivselt mõjusid, olid ainespetsiifilised programmid.
See näitab, et arvuti kasutamine iseenesest ei muuda õppimist huvitavamaks või loovamaks, tähtis on, kuidas arvutit kasutatakse. Uurimuse kokkuvõttest võib lugeda, et kui koolis toimis õpetajate koostöö, kogemuste ja internetist leitud materjalide vahetamine, siis kasutati ka sülearvutit õppeprotsessis rohkem, samuti erinevamaid õppemeetodeid.