Tookord Austraalias kutsuti Eindorf rahvaga kohtuma. Rahvas oli kogunenud Sydney Eesti Majja ja ootas. Eindorf tuligi kohale, aga teda polnud üldse näha. Ta tegi jälle seda nähtamatuse trikki, aga Austraalia eestlastel polnud sellest aimugi. Nemad tahtsid Eindorfi näha! Eindorfil oli palav, sest väljas oli põrgukuumus. Aeg veeres. Kokkutulnud olid juba valmis veidi pettuma, et ta küll tuli, aga ei tulnudki. Kuid siis ütles Eindorf, et lõpetuseks ta loeb ühe katkendi Tammsaare «Tõest ja õigusest». Ja siis ...
... ühtäkki oli ta kohal! Ja mitte ainult tema, vaid koos temaga saabus veel üks mees ja see teine oli ei keegi muu kui Anton Hansen Tammsaare! Eindorf ja Tammsaare korraldasid koos üsna lühikese, kuid unustamatu etenduse. Siis sai aeg otsa. Tammsaare läks tagasi sinna, kust ta oli ilmunud, ja Eindorf tegi end jälle märkamatuks. Rahvas lahkus Eesti Majast hämmastunult.
Minu meelest oli see Eindorfi meeldejäävaim ilmumine. Tavaliselt sõidab ta trolliga tööle, loksub kakskümmend minutit kesklinna. Siis läheb teatrisse oma garderoobi. Istub, ootab, suitsetab, vahetab kostüümi ja alles kui ta lavale jõuab, siis see juhtub. Aga nüüd toimus kõik avalikult ilma trolli, garderoobi ja grimmita. Mitte teatri-, vaid justkui igapäevane ime.
Me võime ju mõelda, et mis see ära ei ole, kui sa oled Eindorf, siis tuleb kõik iseenesest välja, aga ei ole nii! Tal on võime lugeda kannatlikult käsikirja niikaua, kuni autor ilmub. Anthony Hopkins kasutab sama meetodit. Ta ütles, et loeb stsenaariumi kaheksakümmend viis korda ja alles siis lavale! Tegelikult on muidugi nii, et tavalised inimesed võivad teinekord lugeda tuhat korda ja ikka on laval vaid tema ise, mis ei pruugi olla suurem asi sündmus. Kunsti valem on kaunis kõhe: sa pead olema Eindorf või Hopkins ja lisaks sellele lugema kaheksakümmend viis korda ...