:format(webp)/nginx/o/2025/03/26/16739814t1h9fc5.png)
Romaani «Lohe hambad» (1970) on kriitikud üsna üksmeelselt lugenud kui teost, milles muidu krüptiliseks jääv Ristikivi kõige selgemalt avab oma kirjanikukreedo, kirjutab kirjandusteadlane Janika Kronberg.
Romaani «Lohe hambad» (1970) on kriitikud üsna üksmeelselt lugenud kui teost, milles muidu krüptiliseks jääv Ristikivi kõige selgemalt avab oma kirjanikukreedo, kirjutab kirjandusteadlane Janika Kronberg.
Karl Ristikivi komponeeris romaanid enamasti triloogiatena. Tema paguluses 1970–1972 ilmunud kolmanda ja viimase triloogia ühendav joon on mitme ajaplaani vaheldamine, millega kirjanik justkui soovinuks näidata minevikku kuuluvate probleemide ja teemade kestvust ning aktuaalsust.