/nginx/o/2025/03/21/16728187t1h7789.jpg)
Pärast 2022. aastat, kui Venemaa alustas täiemahulist sõjalist rünnakut Ukraina vastu, on Venemaa märkimisväärselt muutnud oma infomõjutusstrateegiat Ukraina suhtes, keskendudes aina rohkem varjatud ja hübriidmeetoditele.
Pärast 2022. aastat, kui Venemaa alustas täiemahulist sõjalist rünnakut Ukraina vastu, on Venemaa märkimisväärselt muutnud oma infomõjutusstrateegiat Ukraina suhtes, keskendudes aina rohkem varjatud ja hübriidmeetoditele.
Kremli peamisteks mõjutuskanaliteks on alates 2022. aastast kujunenud sotsiaalvõrgustikud, nagu TikTok, Youtube, Telegram, Facebook ja X (Twitter) – nende kaudu levitatakse desinformatsiooni ja propagandat, muu hulgas ka Venemaa teleprogrammide, filmide, raadiosaadete ja ajalehtede sisu.