/nginx/o/2024/10/23/16436647t1h91e8.jpg)
Rail Balticu kunagi välja kuulutatud eesmärgid on ajale jalgu jäänud, ehitustähtajad on lootusetult lõhki läinud ja ega praegusigi pole mõtet uskuda. Ja rahagi oleks mujal vaja, kirjutab Akadeemia peatoimetaja Toomas Kiho.
Rail Balticu kunagi välja kuulutatud eesmärgid on ajale jalgu jäänud, ehitustähtajad on lootusetult lõhki läinud ja ega praegusigi pole mõtet uskuda. Ja rahagi oleks mujal vaja, kirjutab Akadeemia peatoimetaja Toomas Kiho.
Kes viimasel ajal on sõitnud Tallinnast lõuna suunas, näiteks mööda Viljandi maanteed, see on kindlasti märganud tee ääres kolossaalseid maastikutöid – liigutatakse mägesid, langetatakse metsi, rajatakse suuri avaraid sihte, siin-seal tõusevad mitmesugused hiiglaslikud muldkehad. Mille nimel see kõik? Muidugi selleks, et rajada olemasoleva raudtee kõrvale uus, senise raudteetaristuga absoluutselt ühildamatu trass, mille valmis saades tekib meil kaks paralleelset raudteed Tallinnast Kiisale, Kehtnasse, Raplasse ning edasi Pärnusse!