Ühiskonnad, mida peame võrdõiguslikeks (nt Holland, Taani, Norra, Rootsi), on seda tänu aastakümneid väldanud tööle inimestevaheliste erinevuste tunnustamise osas nii seadusandluses, meedias kui haridussüsteemis, mitte tänu sooneutraalsele kasvatamisele.
Edasi tõid oponendid välja, et sooneutraalne kasvatus pakub lastele rohkem võimalusi. Meie leiame, et isegi kui kahe soo propageerimise asendamine sooneutraalsuse propageerimisega viiks stereotüüpide nagu «klassikaline naine» või «klassikaline mees», kadumiseni, siis see siiski ei rikastaks ühiskonda.
Iga inimese sooline identiteet paikneb skaalal, mille kõiki punkte, rääkimata äärmustest (nt isikud, kes soovivad oma bioloogilist sugu meditsiiniliselt muuta, aga ka «ülinaiselikud» naised ja «ülimehelikud» mehed), ei ole võimalik tutvustada lapse kasvatamisega «sooneutraalses keskkonnas», kust kõik viited sotsiaalsele ja bioloogilisele soole on kaotatud. Vaid kogu selle soospektri laialdane kajastamine tagab, et isikutel on piisavalt valikuid, et end adekvaatselt määratleda ning teiste valikuid aktsepteerida.
Oponentide kolmandaks argumendiks oli, et sooneutraalne kasvatus aitaks kaasa ühiskondliku potentsiaali paremale kasutamisele. Samas ei tõestanud nad ühelgi moel, kuidas sooneutraalne kasvatus seda teeks.
Meie leiame, et ka sooneutraalselt kasvatatud lapsed peavad astuma reaalsesse ellu ning kui ühiskonnas valitseb laiemalt ebavõrdsus, siis ka kõige sooneutraalsema kasvatusega tüdrukul on endiselt raske saada tippjuhiks ja teenida meestega võrdset palka.
Selle asemel, et võtta kasutusele radikaalsed meetodid, mille efektiivsus pole tõestatud, oleks mõistlikum tegelda üldise tolerantsuse kasvatamisega, nagu eelnevalt mainitud Põhja- ja Madalmaades.