Lõunaeestlased on nõus neljarealise pealinnatee eest ise maksma, selgub taristuehituse liidu tellitud uuringust (PM, 18.01.25). Ligi kolmandik küsitletutest oleks nõus kiiremate teede eest kohe maksma, ülejäänud sooviksid laiemaid teid esimesel võimalusel, kuid seda mitte teiste oluliste valdkondade arvelt ja vaid kaks protsenti küsitletutest ei pea neljarealisi teid vajalikuks, kirjutab Vaiko Tigane.
Tellijale
Vaiko Tigane ⟩ Neljarealised teed? Jäägem kahe jalaga maa peale... (13)
Eespool toodust saab teha kaks järeldust. Praegu teede hoolduseks eraldatud 200 miljoni euro asemel olnuks teehooldajate sõnutsi tarvis aastas 250 miljonit eurot, kuid põhimaanteede jätkuva laiendamise korral peaks vastav number olema juba 450 miljonit eurot.