Päevatoimetaja:
Mart Raudsaar

AIVO HÄRMASTE Olukord Kaarli puiesteel – kuidas selline asi ikkagi juhtuda sai? (9)

Copy
Kaarli puiestee äärne kõnnitee oli pärast rekonstrueerimist täitunud ülekäiguraja märkidega.
Kaarli puiestee äärne kõnnitee oli pärast rekonstrueerimist täitunud ülekäiguraja märkidega. Foto: Madis Veltman

Teadupärast on Tallinnas asuv Kaarli puiestee pälvinud tähelepanu oma pisut omapärase (kasutan siin ajakirjanduses ilmunud iseloomustust sellele teelõigule) liikluskorraldusega, kirjutab mootorsõidukijuhi õpetaja Aivo Härmaste.

Omapärane on muidugi praktiliselt kõige leebem väljend sellise totruse kohta. Kajastustes saame teada, et küll on süüdi abilinnapea Kristjan Järvan, küll abilinnapea Pärtel-Peeter Pere. Mind huvitaks aga see, et kust selline asi üldse alguse sai.

Teatavasti projekteerimise eeldus on see, et tellija esitab projekteerijale tellimuse, lisab sellele lähteandmed ja teeb teatavaks selle, mida ta soovib projektis näha. Ehk tellijat, kes esitas selle teelõigu projekteerimiseks vajaliku info projekteerijale, huvitab siiski tulemus. Projekteerija saab selliseid insenertehnilisi projekte koostada vastavalt tellija soovile ja tahtmisele.

Tagasi üles