Päevatoimetaja:
Mart Raudsaar

Toomas Toomsalu Pealinna ühistranspordiga liikleja maksab kõrget hinda, isegi kui raha ei küsita (1)

Copy
Tallinnas kannatab jalgrattaga sõita lühemaid vahemaid.
Tallinnas kannatab jalgrattaga sõita lühemaid vahemaid. Foto: Sander Ilvest

Õige pea hakkab kehtima automaks. Ühistranspordi kasutajad maksavad maksu aga juba ammu. Nende puhul pole maksevahendiks aga mitte raha, vaid aeg, kirjutab toimetaja Toomas Toomsalu.

Nende ridade kirjutaja elukoht asub Nõmmel ning töökoht kesklinnas. Kodu ja kontorit lahutav vahemaa on linnulennult kaheksa kilomeetrit, teid mööda poolteist kilomeetrit pikem. Kui liiklus sujub ning troppe või ummikuid pole, läbib auto selle vahemaa 15–17 minutiga. Kiiruselt järgmine on jalgratas – umbes pool tundi.

Ühistranspordiga on variante mitu. Kiirem neist on sõita bussiga kesklinna ja istuda ümber trammile. Aega kulub selleks bussist sõltuvalt 55–65 minutit. Rong sõidab kiiresti, kuid kõigil pole sellest abi. Nõmme on pindalalt suur linnaosa ning rongijaama jõudmiseks võib kuluda tunduvalt rohkem aega kui rongiga Balti jaama sõitmiseks.

Tagasi üles