Uhke ja avar Liiva jaama tunnel koos kergliiklusteega, kuhu eelmine linnavõim investeeris üle kahe miljoni euro, seisab nüüd tühjana, muutudes kohalike jaoks kättesaamatuks ja kasutuks, kirjutab Tallinna linnavolikogu liige (Rerformierakond).
Tellijale
EVE ALTROV ⟩ Uhke tühi tunnel kui sümbol kehvast linnajuhtimisest (10)
Peagi täitub aasta päevast, mil suleti Rulli raudteeülekäik, tekitades kohalikus kogukonnas suurt vastukaja ja rahulolematust. Kuigi Edelaraudtee lootis, et piirkonna elanikud hakkavad kasutama Liiva jaama kaugemal asuvat, kuid ohutumat maa-alust tunnelit, on reaalsus osutunud teistsuguseks.
Siinkohal olgu ära öeldud, et kogu kergliiklustee ehituse lepingu maksumus, mille osa oli Liiva tunnel, oli Tallinna keskkonna- ja kommunaalameti andmete põhjal 2,6 miljonit eurot ilma käibemaksuta. Liiva tunnel ise moodustas sellest ligi kolmandiku, ca 800 000 eurot. Ei taha hakata isegi mõtlema, mida kõike on võimalik tavalisel nõmmekal saada 800 000 euro eest, mis oleks kasulikum kui tühjana seisev tunnel.