Aastavahetusest kehtiv seadusemuudatus teeb elu raskemaks nii kohalikele omavalitsustele, kulleritele kui ka nende klientidele, kirjutab DPD Eesti juht Remo Kirss.
Remo Kirss ⟩ Kõnniteele parkimine keelatakse. Aga kuidas kaubad kohale jõuavad? (6)
Selleks, et pakk jõuaks tiheda asustusega Tallinna kesklinnas saajani kiirelt ja linnaliiklust häirimata, on tarvis mõista saadetise logistilist teekonda. Paki transpordi osapoolteks on nii paki vedaja, selle tellija kui ka teede võrgustiku omanik ehk linn, kelle ülesanne on tagada ohutu ja kõiki teenuseid arvestav linnaruum. Kui eraisik saab pakile vastu lipata või tellida selle pakiautomaati, siis ettevõtte tellimust transporditakse sageli alusega.
Ükski logistikaettevõte ei soovi ega suuna oma kullereid rikkuma seadust, parkides sihilikult kõnniteel nii, kuis seda veel täna kehtiva seaduse järgi teha ei või. Ammugi rattateel, kus parkimine ja peatumine on keelatud. Kuna niigi tihe linn kasvab tulevikuarenduste arvelt veelgi, peaks juba täna mõtlema sellele, kuidas lahendada kaubatarne nendesse hoonetesse, kuhu pole loodud tarvilikke laadimisalasid.