Päevatoimetaja:
Mart Raudsaar

Guldar Kivro Kui Regula vaatab sadama pikki järjekordi kurvalt pealt (2)

Copy
Parvlaev Regula.
Parvlaev Regula. Foto: Mihkel Maripuu

Kui autorodu sadamas on veninud kannatamatult pikaks, tõstatub õigustatud küsimus: miks ei saa TS Laevad panna Regulat vajalikul hetkel liinile sõitma, et pikka järjekorda lühendada? Neid küsimusi jagub lihavõtetest juunini, kirjutab TS Laevad OÜ laevandusvaldkonna juht ja juhatuse liige Guldar Kivro.

Suursaartel toimub aastaringi erinevaid sündmusi ja põhjust saari külastada leiab alati. Siiski just kevade saabumisega tärkab suurem soov reisida ja nii saab parvlaevade meeskond pärast rahulikumat talveperioodi teha esimesed rahvarohked õppereisid lihavõttepühade ajal. See on ka aeg, kui klienditugi saab uue aasta esimesed küsimused neilt, kes Muhu ja Saaremaa suunal liikudes Virtsu sadamas parvlaev Regulat seismas näevad.

Ennekõike tuleb mainida, et Regula tihtilugu ka sõidab. Mis tingimustel ja kuidas parvlaev sõita tohib, on selgelt määratletud TS Laevade ja riigi vahelises avaliku teenindamise lepingus ning on tellimusepõhine. Üldjuhul teeme ka lisareise oma põhilaevadega: Piret, Tõll, Leiger ja Tiiu. Eelnevate aastate suvistele reisijanumbritele tuginedes on selge vajadus suveperioodil Regula Saaremaa liinile käima panna, siinkohal ei ole küsimust ka riigil. Kui aga riik lisareiside tellimust pole teinud või on tellimus tehtud väiksemas mahus, kui eelnevate perioodide statistikal põhinev prognoos ette näeb, võivadki tekkida mitmesaja meetri pikkused praamijärjekorrad ning Regula seisab lihtsalt sadamas ja vaatab nukralt pealt.

Tagasi üles