KAISA RAADIK Turundusmaailm seisab revolutsiooni lävel (1)

Kaisa Raadik
, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledži disainmõtlemise ja digiturunduse õppekava programmijuht
Copy
Tehisarust räägitakse uudistes iga päev, kuid päris paljud ei ole seda veel kasutanud ega tea sellest eriti midagi, selgus teadlaste küsitlusest.
Tehisarust räägitakse uudistes iga päev, kuid päris paljud ei ole seda veel kasutanud ega tea sellest eriti midagi, selgus teadlaste küsitlusest. Foto: Sergei Tokmakov / Pixabay

Mis aga juhtuks, kui viia disainmõtlemise metoodika kui võimas turundusrelv kokku tehisaru kui tööriistaga, küsib Kaisa Raadik, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledži disainmõtlemise ja digiturunduse õppekava programmijuht.

Tehisaru (Artificial Intelligence, AI) levib laialt pea igas valdkonnas ja ka turunduses antakse üha rohkem varem inimeselt inimesele suunatud olnud tööd masinale teha. Erinevate uuringute järgi suhtub valdav osa ehk ligi kaks kolmandikku turundajatest tehisaru võimalustesse positiivselt, mis kinnitab veelgi tõsiasja, et nimetatud tehnoloogia hakkab tiigrihüppeid tegema ka sellel alal. Küsimus on pigem selles, kuidas AI tõhusust suurendades seda hüpet veelgi kõrgemaks, pikemaks ja kiiremaks tuunida. Olgugi et tehisaru tõstab pead, pole see ainus trend, mis turunduses praegu ilma teeb.

Brändid kui eestkõnelejad

Tagasi üles