Mingitel arusaamatutel põhjustel on Eesti hariduse jaoks olulisem säilitada oma kuvand edumeelse digiriigina, aga mitte õpitulemused, mille langemine käsikäes valdkonda saatva digituhinaga on selge juba pikka aega, kirjutab toimetaja Martin Pent.
Tellijale
FOOKUS ⟩ Digitehnoloogia pole koolis pooltki rehkendust lahendanud, rääkimata tervest
Vaid natuke rohkem kui aasta pärast kõnerobotite ilmumist laiatarbekasutusse on jõutud otsusele, et nagu igale poole mujalegi on ka koolidesse suure aplombiga saabunud tehisintellekt tulnud selleks, et jääda. Juba kostabki siit ja sealt, et õpetajad peaksid kibekähku end asjaga kurssi viima ning et tegelikult polegi neil muud valikut kui tehisintellektiga kiirkohtinguid tehes sõbraks saada. Julgemad kommentaatorid lisavad, et sellega ei kannata oodata, sest vanamoodi õpetada enam ei saavatki.