/nginx/o/2024/03/06/15929843t1hd0ca.jpg)
Tiigrihüppest on nüüdseks hulk aega mööda läinud, kuid infotehnoloogia ja hariduse omavahelist suhet kõlbab endiselt iseloomustada rohkem usu, mitte teadmiste kategooriaid kasutades, kirjutab toimetaja Martin Pent.
Tiigrihüppest on nüüdseks hulk aega mööda läinud, kuid infotehnoloogia ja hariduse omavahelist suhet kõlbab endiselt iseloomustada rohkem usu, mitte teadmiste kategooriaid kasutades, kirjutab toimetaja Martin Pent.
Kõigest sellest on juba tüdimuseni räägitud, aga ka otsa ei paista jätkuvalt. Kasvueas lapsed ja nutividinad: mil viisil need kaks siis lõpuks kokku tuleks sobitada, kui esimesed himustavad teisi, teised himustavad himustatud saada ning üldsus himustab sellest kombinatsioonist saada uut kvaliteeti esimestele.