Päevatoimetaja:
Mart Raudsaar

AK Eesti jäi rahvuslike lennufirmade peole algusest peale hiljaks

Copy
Estonian Airi esimene eritellimusel ehitatud Boeing 737-500, mis sai nimeks Koit.
Estonian Airi esimene eritellimusel ehitatud Boeing 737-500, mis sai nimeks Koit. Foto: Postimehe arhiiv

Eesti rahvuslik lennufirma Nordica otsib ostjat, Põhjamaade SAS leidis uue investori, lätlased plaanivad oma airBalticu börsile viia. Euroopas leidub praeguseks vaid mõni üksik riigi kontrolli alla jäänud lennufirma.

Mahlane seakoot ja vaadiõlu, austrid ja šampanja – selliseid hõrgutisi jagavad avarates toolides suitsetavatele reisijatele säravad stjuardessid vanadel fotodel reisilennunduse ammukadunud hiilgeajast.

Praegu, kui turistiklassi kilukarpi surutud reisija saab kurnatud näoga teenindajalt plastkarbis ebamäärast karva olluse, mis paremal juhul on lihtsalt maitsetu, on sellist luksust juba raske ette kujutada – ega midagi sellist saa enam tunda ka äriklassi reisijad. Inimesed räägivad unistava pilguga paremast teenusest, mida pakuvad araabia naftariikide lennufirmad, nagu Emirates või Qatar Airways.

Tagasi üles