/nginx/o/2023/11/08/15705962t1h36cf.jpg)
Uue reklaamiseaduse valguses tuleks anda turundajatele rohkem vabadusi ja õigusi, mille eeltingimuseks on erinevate sektorite eneseregulatsioonil põhinev koosregulatsioon riigiga, leiab kommunikatsioonibüroo Powerhouse juht Janek Mäggi.
Uue reklaamiseaduse valguses tuleks anda turundajatele rohkem vabadusi ja õigusi, mille eeltingimuseks on erinevate sektorite eneseregulatsioonil põhinev koosregulatsioon riigiga, leiab kommunikatsioonibüroo Powerhouse juht Janek Mäggi.
Eesti tegutseb hulk ettevõtteid, kelle toodete või teenuste reklaamimine on piiratud, kohati suisa keelatud: pangad, ravimi-, alkoholi- ja tubakatootjad, kasiinod. Ometi tegutsevad nad kõik täiesti legaalselt, seadusega seatud piires, makse makstes ja headki tehes.