JANEK MÄGGI Patuettevõtteid tuleb valvata, aga mitte ahistada

Janek Mäggi
, Kommunikatsioonibüroo Powerhouse juht, Turundajate Liidu (TULI) liige
Copy
Janek Mäggi
Janek Mäggi Foto: Tairo Lutter

Uue reklaamiseaduse valguses tuleks anda turundajatele rohkem vabadusi ja õigusi, mille eeltingimuseks on erinevate sektorite eneseregulatsioonil põhinev koosregulatsioon riigiga, leiab kommunikatsioonibüroo Powerhouse juht Janek Mäggi.

Eesti tegutseb hulk ettevõtteid, kelle toodete või teenuste reklaamimine on piiratud, kohati suisa keelatud: pangad, ravimi-, alkoholi- ja tubakatootjad, kasiinod. Ometi tegutsevad nad kõik täiesti legaalselt, seadusega seatud piires, makse makstes ja headki tehes.

Ühiskond on mõistnud, et osa tooteid või teenuseid sellepärast, et mõned inimesed neid kuritarvitavad, ära keelata ei saa ega tasu – kasvõi illegaalse äri piiramiseks. Äritegevust tuleb korraldada nii, et ta tekitaks kahju asemel hoopis kasu ning see on võimalik ka vastuolulistes ettevõtlusvaldkondades.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles