/nginx/o/2023/11/24/15739251t1h44ed.jpg)
Kuigi võiks arvata, et majanduses toimuv mõjutab meie otsuseid praegu ja kindlustunnet tuleviku suhtes, mängib tegelikult suuremat rolli hoopis see, kes meile info toob, kirjutab BMMG kommunikatsiooniekspert Toomas Randlo.
Kuigi võiks arvata, et majanduses toimuv mõjutab meie otsuseid praegu ja kindlustunnet tuleviku suhtes, mängib tegelikult suuremat rolli hoopis see, kes meile info toob, kirjutab BMMG kommunikatsiooniekspert Toomas Randlo.
Möödunud nädala reedel Postimehes ilmunud artiklis tõi rahandusministeeriumi fiskaalpoliitika osakonna analüütik Madis Aben välja, et majandusel ei lähe võib-olla nii kehvasti, kui tundub. Ta viitas meediale ja majanduslangusest kõnelevatele uudistele, mis on tema hinnangul võimendatud. «Halvad uudised müüvad ju hästi, kuigi tekitavad stressi ja teevad õnnetuks,» lausus Aben ja lisas, et tegelikkust negatiivsemana näitav statistika võib kaasa tuua täiendava majanduslanguse.