Päevatoimetaja:
Mart Raudsaar

MART RAAMAT Kuidas tädi Maali maksab kinni Tallinna rongi (1)

Copy
Bussid ootavad reisijaid Põlva bussijaamas.
Bussid ootavad reisijaid Põlva bussijaamas. Foto: Arvo Meeks

Eesti valitsus asub peagi tegelema liikuvusreformiga: kuhu ja kui sageli peaksid sõitma ühissõidukid ning milliste summade eest? Kuidas tuleks suhtuda eri transpordiliikide dotatsiooni, kirjutab Mootor Grupp ASi äriarendusjuht Mart Raamat.

Kuigi tänavune meediasügis on niigi küllastunud igat värvi draamadest, rullus Eesti majandusele kõige olulisem põnevustükk lahti kahtlemata vabariigi valitsuse laua taga. Pärast paljusid unetuid öid suudeti viimaste aastate pingelisematel eelarveläbirääkimistel kokku leppida järgmiste aastate riigirahanduse strateegias. Või kas ikka suudeti? Kuidagi on vaja lähiaastail täita eelarves haigutav 400-miljoniline auk.

Ja seda olukorras, kus riigi investeeringute ja ühiskonna toimimiseks vajalike tegevuste puhul on niigi poolikud sendid veel peenemaks saetud. Rahandusminister Võrklaeval seisab igal juhul ees jooseptootsilik ülesanne noaotsaga saiast rosinaid taga ajada ja leida võimalused riigieelarve tasakaalu püha lehm kreenist uuesti välja tõmmata.

Tagasi üles