Viimasel ajal räägitakse palju kokkuhoiukohtade leidmise vajadusest. Ka meedia panustab hoogsalt kokkuhoiukohtade otsingusse. Nii läks Postimehes äsja küsitava kuluna lendu, miks ometi on vaja 35 000 euroga teha e-Eesti brändiuuendust. Sellest tõukus juba järgmine artikkel, kus e-brändi uuendusest jõuti julgete tõmmetega välja Tanel Padari, Eesti lipu, oksendava siili ja Coca-Colani. Tegelikult on e-Eesti lugu meie tugevaim eelis maailmaturul konkureerimisel, kirjutab Doris Põld, Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu tegevjuht.
Tellijale
SEISUKOHT ⟩ Doris Põld: e-Eesti bränd ei ole raha raiskamine
Võrdlus Coca-Colaga on päris huvitav – kahtlustan, et Coca-Cola aastane turunduseelarve on kordades suurem kui Eesti info- ja kommunikatsioonitehnoloogia (IKT) sektori ettevõtete oma kokku. Just seetõttu meid päästabki ühtne e-Eesti bränd. See bränd pole mingi üksik fakt, (siili)pilt või logo, vaid meie ühine lugu, mis on loonud võimaluse selleks, et me ei pea üksikettevõtete kaupa ostma infomürasse uppuvat reklaami.