Lõpueksamite kasust või kahjust on pikalt ja üsna põhjalikult kirjutanud nii õpilased ise kui ka õpetajad. Selle kõige kõrval on aga avaliku tähelepanuta jäänud haridusliku erivajadusega (HEV) lapsed, kirjutab arst ja lapsevanem Karmen Koppel (Parempoolsed).
Tellijale
AK ⟩ Hariduslik erivajadus ei tähenda tingimata õppimisvõimetust (2)
Laste ja noorte vaimse tervise käsitlustes on üsna julgelt räägitud mitmetest koolieluraskustest ja ebapiisavustest. Ühelt poolt kinnitas probleemide olemasolu kindlasti nende selge välja toomine viimases inimaruandes. Teisalt aga saab üha kuuldavamaks nii õpilaste, vanemate kui ka haridustöötajate endi hääl lõpueksamite, koolide pingeridade, PISA testide, aga ka kooliõppe sisu või kaasava hariduse hetkeolukorra kohta.