Praeguse tragikoomilise olukorra on kõige paremini kokku võtnud Indrek Neivelt sotsiaalmeedias: «Vaatan neid uudiseid ja enam ei saa aru, kas need on libauudised või päris. KLIIMAMINISTEERIUM juhib lennukompaniid, mis lendab Rootsi siselende. Ja selle lendamise eest maksame me neile peale poole aasta jooksul 7 miljonit eurot. Samal ajal teenib kaks Rootsi panka Eestis poole aasta jooksul 327 miljonit eurot puhaskasumit. Ja rohepöörde edukaks läbiviimiseks on vaja tõsta automaksu. Ja seda, et see on mitte rahaline, vaid kliimaprobleem, selgitab rahandusminister. Mitte Kliimaminister» (Facebook, 02.08.2023).
Valitsuse ebaloogilised maksustamise põhjendused ja absurdsed ümberkorraldused ministritoolidega on loonud vastutusvaldkondade segapudru. Ent loos on veel üks põnev detail. Hoolimata asjaolust, et Kristen Michal kannab praegu kliimaministri ametimundrit, saab ta juba teist korda rahvuslikku lennukompaniid viimsele teekonnale saata. Michal mattis 2015. aastal Estonian Airi majandus- ja taristuministri toolilt, mis oli toona vähemasti ministri vastutusvaldkonna mõttes loogiline. Kuid markantsemaks muudab loo tõik, et Estonian Airi kaotamise järel oli Michal ise Nordica loomise taga, millest tahab nüüd jälle lahti saada.