Selle aasta eripedagoogika magistritööde kaitsmistel jäi kõlama mõte, et hariduslike erivajadustega õpilastele kohandatud õppematerjalide puudus on üks kaasava hariduse juurprobleemidest, mis põletab läbi nii õpilasi, õpetajaid kui ka tugispetsialiste, kirjutavad TLÜ õppejõud Riin Seema, Helin Puksand, Piret Soodla ja Ene Varik-Maasik.
Tellijale
Riin Seema, Helin Puksand, Piret Soodla, Ene Varik-Maasik ⟩ Kohandatud paberõpikute ja -töövihikute puudus on põletav probleem
Eestis on kaasavat haridust rakendatud juba üle kümne aasta, kuid endiselt oleme olukorras, kus puuduvad hariduslike erivajadustega õpilastele kohandatud paberõpikud ja -töövihikud, mida oleks mugav kasutada kaasavas klassiruumis paralleelselt ülejäänud klassi kasutatavate õpikute ja töövihikutega.