/nginx/o/2023/06/08/15376525t1h8732.jpg)
Eesti üldhariduse õppekavasid on viimased paarkümmend aastat koostatud administratiivse suva, mitte pideva ja süstemaatilise arendustöö põhjal, kirjutab Euroopa Komisjoni demokraatiahariduse ja õppekavade ekspert Kaarel Haav.
Eesti üldhariduse õppekavasid on viimased paarkümmend aastat koostatud administratiivse suva, mitte pideva ja süstemaatilise arendustöö põhjal, kirjutab Euroopa Komisjoni demokraatiahariduse ja õppekavade ekspert Kaarel Haav.
Hariduse sisu kavandamine peaks olema pidev ja süstemaatiline protsess, kuid meil on see seni olnud hoopis kampaanialik ja kaootiline. Õppeainete ainekavasid on muudetud ja kokku pandud riiklikeks õppekavadeks (edaspidi lühendatult RÕK) lühiajaliste hoogtööde korras. Seejuures on see tegevus olnud äärmiselt politiseeritud.