Mõningad koolielu dogmad, nagu näiteks isikustatud õppe ülimuslikkus õpetajakeskse lähenemise ees, on niivõrd üldlevinud, et kodurahu huvides jäetakse tähelepanuta isegi see, kui tõendid selle kohta on küsitavad või suisa vastukäivad, kirjutab endine haridus- ja noorteameti analüütik Einar Rull.
Tellijale
EINAR RULL ⟩ Personaalselt lähenev robotpedagoog polegi nii hea, kui tundub
Tehisintellekt saab tuua uusi tuuli personaliseerimise kasutamisse, sest võimaldab õpetajal kogu klassi õpetades arvet pidada selle üle, mis sai kellelgi selgeks või mis vajab kordamist. Ja edasi moodustada selle informatsiooni põhjal koosõppe rühmasid, lastes ühtedel õpilastel teisi õpetada, sest õpetamine on üks paremaid õppimise viise.
Tehisintellekt annab ka ülevaate, missuguste õppematerjalide kasutamine õpilaste puhul nende edenemist kõige rohkem kannustab. Millised on õppijate esmased kogemused tehisintellekti kaasabil õpetamise alal, selle kohta on meil juba laiast maailmast mõningaid kogemusi.