Kui Tallinna-Kuressaare lennuliikluse doteerimist põhjendatakse vajadusega toetada saare ettevõtlust ja ennekõike spaaturismi, siis on õigustatud küsimus, millal hakkab riik Eesti ida- ja lõunapoolsete äärealade spaaturismi edendamist toetama 118 euroga ühe külastaja kohta, kirjutab Lux Expressi Eesti ärijuht Ingmar Roos.
Tellijale
Ingmar Roos ⟩ Tallinna-Kuressaare lennuliinist ehk Mõistlike otsuste kaitseks (4)
Eelmisel nädalal tekitas Eesti meedias väiksemat sorti tormi veeklaasis transpordiameti peadirektori Priit Sauki väljaütlemine, et Eesti suursaartevahelist lennuliiklust tasuks teenindada väiksemas mahus, ühe lennukiga. Vastuseks tembeldati tippjuht regionaalpoliitilistes küsimustes küündimatuks. Peadirektor selgitas, et kõneles faktidest ning tõi esile variante, kuidas katta üle 20 miljoni eurost puudujääki, mis on sel aastal tekkinud ühistranspordi rahastuses. Kuid see ei tasakaalustanud kriitikat regionaalpoliitika rüvetamise osas.