MARTIN PENT ⟩ Pedagoogikast on saanud teadus sellest, kuidas midagi teada ei ole (4)

Martin Pent
, Fookuse Hariduse ja teaduse toimetaja
Copy
Võib-olla on ka selles stseenis mingi kasvatuslik element, mis jättis poisisse sügava jälje. Aga võib-olla ka mitte. Ja keegi ei tea.
Võib-olla on ka selles stseenis mingi kasvatuslik element, mis jättis poisisse sügava jälje. Aga võib-olla ka mitte. Ja keegi ei tea. Foto: Sille Annuk

Arutelud ja väitlused pedagoogiliste suundumuste üle on alati teretulnud, kuid paraku annab see ka tunnistust väga vastuolulistest tõenditest valdkonna probleemide uurimisel. See tähendab, et tõde polegi olemas, kirjutab toimetaja Martin Pent.

Kasvatuses ja hariduses on kõikvõimalikest reformidest ja uuendustest rääkimine nii järjepidev, et samahästi võiks haridusasutused juba üldse uuendusasutusteks ümber nimetada. Enne kui mõni arengukava või muu dokument valmis jõuab saada, on selge, et õige pea tuleb see ümber teha ja ära uuendada.

Kommentaarid (4)
Copy
Tagasi üles