Kui Jalakas 90ndate alguses maailma teatritippude juures teadmisi omandas ja Eestisse naasmise eel küsis, kuidas kõike seda ägedat, uuenduslikku ja teistsugust teatritegemise kunsti oma sünnimaal tutvustada, andis tema õpetaja, kuulsa Odini teatri juht ja rajaja Eugenio Barba nõu, et tee festival. Sellest mõttest sündis Baltoscandal.
Kui Peeter Jalakas poleks meid viinud tundmatutele teatriradadele (isegi kui esialgu tundusid tema ideed ja lähenemised vast isegi hullumeelsed ja võõristavad), siis poleks meil Von Krahli teatrit, võibolla poleks tekkinud sellist teatrit, nagu oli NO99, ja esile kerkinud kõiki neid eriilmelisi esituskunstnikke, kes oma mõtteid esitlevad Kanuti Gildi Saalis.
Seega, Postimehe kultuurivedur Peeter Jalakas pole mitte ainult Von Krahli looja, ühe algupärase ja kunstiküpse Eesti teatri rajaja, vaid just tema eestvedamisel, toel ja (ka riigi) rahastusel on 30 aasta jooksul Rataskaevu tänavas, endises trükitööliste liidu majas tehtud uuenduslikku lavakunsti.
Von Krahl on lisaks teatrile ka kultuuri maja kõige laiemas mõttes: see, mis toimus ürituste ajal, vahel ja järel, on erutanud, tõuganud ja raputanud Eesti vaimuelu kõige laiemal pinnal.
Kui Postimees vastselt kultuurivedurilt otse küsis, kas tema, Peeter Jalakas, on Eesti teatrit muutnud, siis vastas too enesekindalt: «Arvan, et olen küll.»
Aga mitte üksnes teatrit. Von Krahl on lisaks teatrile ka kultuuri maja kõige laiemas mõttes. Kontserdid, tantsuööd, baar ja kuulsad Von Krahli täidisega torud – see, mis toimus ürituste ajal, vahel ja järel, on erutanud, tõuganud ja raputanud Eesti vaimuelu kõige laiemal pinnal.