Päevatoimetaja:
Mart Raudsaar

AUTOKOOLI OMANIK Kes on liikluses nõrgim lüli? (2)

Copy
Viljandi – Karksi-Nuia maantee 52. kilomeetril ehk Viljandi külje all põrkasid kokku kaks lumist autot, Volkswagen ja Audi. Volkswagen paiskus avarii tagajärjel kraavi. 
Viljandi – Karksi-Nuia maantee 52. kilomeetril ehk Viljandi külje all põrkasid kokku kaks lumist autot, Volkswagen ja Audi. Volkswagen paiskus avarii tagajärjel kraavi. Foto: Elmo Riig/Scanpix

Me peaksime võibolla enne liiklusse sööstmist esitama hulga olulisi küsimusi, märgib autokooli omanik Indrek Madar.

ETV saatest «UV faktor» jäid kõlama teehooldus, teedeehitus ja lumeuputus. Otse loomulikult on kõike seda alati võimalik teha paremini ja sinnapoole peab püüdlema ning seda tehakse vastavalt olemasolevatele ressurssidele.

Leian, et väga oluline roll liikluses on liikleja – sõidukijuhi, jalakäija, jalgratturi jne teadlikkusel. Aastatega on nii meie teede hooldus kui ka teedevõrgu üldine seisukord muutunud oluliselt ja seda paremuse suunas, sõidukid on muutunud turvalisemaks, paremini juhitavaks – see kõik ju peaks vähendama liiklusõnnetusi. Vaatamata eelnevale liiklusõnnetused juhtuvad ja nende hulk ei vähene. Kett on täpselt nii nõrk, kui on tema nõrgim lüli. Leian, et jätkuvalt on kett habras ühe koha pealt. Kus see lüli on?

Tagasi üles