Tugispetsialistide puudus mõjutab eriti väiksemaid maakoole, kus õpetajad peavad tegelema õpilastega, kelle aitamiseks neil puuduvad oskused ja teadmised. Kuidas olukorda parandada, arutleb ajalooõpetaja ja Kanepi vallavolikogu haridus- ja noorsootöö komisjoni aseesimees Helen Rebane (EKRE).
Tellijale
Helen Rebane ⟩ Kuidas aidata maakoolide õpetajaid? (2)
Iga õpetaja on koolis kokku puutunud mõne õpilasega, kes eristub massist. Mõned võivad olla õpiraskustega, mõnel on diagnoositud puue, mõni aga ülejäänutest selgelt andekam. Tänapäeva kantseliidis kutsutakse neid kõiki «haridusliku erivajadusega» (HEV) õpilasteks. On avastatud, et iga aastaga nende osakaal kasvab. See teeb eriti keeruliseks olukorra väikestes maakoolides ja põhikoolides.