:format(webp)/nginx/o/2022/10/20/14911144t1hd2ef.jpg)
Sõitsin ühe Eesti väikese puust linna lähistel rattaga. Hakkasin lugema ja lahterdama mööduvaid ja vastutulevaid autosid: kümnest kaheksa olid maasturid, kirjutab kolumnist Garri Raagmaa.
Sõitsin ühe Eesti väikese puust linna lähistel rattaga. Hakkasin lugema ja lahterdama mööduvaid ja vastutulevaid autosid: kümnest kaheksa olid maasturid, kirjutab kolumnist Garri Raagmaa.
Peamiselt linnamaasturid. Autotootmise statistikat vaadates imestus kasvas. Linnamaasturite ehk SUVde (sport utility vehicle) osakaal on maailmas pidevalt paisunud ja saavutas 2021. aastal 45-protsendilise turuosa. Suurte autode klassis lausa 62 protsenti ja USAs 75 protsenti. Eestis on neid küll tegelikult veel veerandi jagu, aga ka siin on selge kasv.