HARIDUS JA TEADUS Martin Pent: Suur Õpetaja ongi meetodi eest (1)

Martin Pent
, Fookuse Hariduse ja teaduse toimetaja
Copy
Fookuse «Hariduse ja teaduse» toimetaja Martin Pent.
Fookuse «Hariduse ja teaduse» toimetaja Martin Pent. Foto: Eero Vabamägi

Arusaam, et probleemidele on olemas tehnoloogiline lahendus, on muutunud sedavõrd laialdaseks, et seda kasutatakse ka laste õpetamisel. Miskipärast unustatakse, et suure isiksuse kõrval on meetodid vähetähtsad, kirjutab toimetaja Martin Pent.

Õpetajalt eeldatakse oskust leida mingisugune parim viis, mis kindlat õpilast soovitud suunas arendaks. See kirjeldus lõhnab pisut koolmeistri tegevuse järele: vanamoodne nimetus küll, aga koolmeister, nagu ka rätsep-, relva- või teemeister, teab ju täpselt, kuidas käepärast materjali vormida, et sünniks tulemus.

Tagasi üles