Eesti kütusmüüjate vahel pole kartellilepet, kuid sellegipoolest võiks mõne nipiga bensiiniliitri hinda alandada, leiab Eesti Õliühingu tegevjuht Mart Raamat.
Tellijale
Mart Raamat ⟩ Paagitäie saaks 15 eurot soodsamalt
Valusalt meie autojuhtide rahakoti pihta löövad kõrged kütusehinnad panevad inimesed arusaadavalt otsima põhjuseid rekordiliste ja pidevalt tõusvate numbrite tagant, mis tanklapostis vastu säravad. Tegelikult saab hinnatõusu põhjused võtta kokku ühe lausega: alates Venemaa mõrvarlikust sõjast Ukraina vastu on diislikütuse ja mootoribensiini hinnad maailmaturul teinud läbi umbes 70-protsendilise tõusu. Erinevalt peaaegu kõigist teistest Euroopa Liidu riikidest on Eesti valitsus aga meie autojuhid üksinda jätnud ja selmet probleemile lahendust leida, on poliitikud nii siin- kui ka sealpool valitsusjoont asunud küüniliselt avalikkust eksitama ja Eesti kütusesektorist patuoinast tegema.