Venemaa poolt hääletasid vaid Venemaa ise, Valgevene, Eritrea, Põhja-Korea ja Süüria. 35 riiki jäi erapooletuks. 141 riiki hääletas Ukraina sõltumatuse ja territoriaalse terviklikkuse poolt.
Seega leiab Venemaa end üha suuremast isolatsioonist. Lisatagu siia juurde rahvusvahelised sanktsioonid ja suurenev nimekiri lääne firmadest, kes oma tegevuse Venemaal lõpetavad. Uus raudne eesriie muudab Venemaa üha enam paariaks.
Suur küsimus on, kas see kõik Venemaale korda läheb. 2020. aastal võeti Venemaal «referendumiga» vastu konstitutsiooniparandused, millega Vene seadused on ülimuslikud rahvusvahelise õiguse ees. Venemaa ise on alati viidanud ÜRO-le ja rahvusvahelisele õigusele, kui tema huvid on mängus.
Praegune Venemaa agressioon aga rikub ÜRO hartat mitmeti: harta järgi on riigil õigus sõdida vaid enesekaitseks või ÜRO antud mandaadi alusel. Venemaa ei täida kumbagi tingimust. Lisaks tuleks tõsisemalt mõelda Venemaa süüdistamisele genotsiidis.
Võib ka arvata, et Ukrainale kallaletungi hukkamõist jääb ÜRO Julgeolekunõukogus olemata, sest Venemaa paneb sellele veto. Siin tekibki küsimus ÜRO mõttekusest.
Ehkki ÜROs on enamik riike Ukrainale kallaletungi vastu, saab see organisatsioon tegelikkuses Venemaa agressiooni peatamiseks väga vähe ära teha.
Teatavasti loodi ÜRO pärast Teist maailmasõda just eesmärgiga hoida üleval rahvusvahelist stabiilsust ja tagada rahu. Seda just lootusega, et ÜRO suudab vältida sõdadevahelise Rahvasteliidu puudusi, mis muutsid selle ühenduse 1930. aastail naeruväärseks.
Nüüd aga näeme, et ehkki ÜROs on enamik riike Ukrainale kallaletungi vastu, saab see organisatsioon tegelikkuses Venemaa agressiooni peatamiseks väga vähe ära teha.