:format(webp)/nginx/o/2022/02/18/14374042t1h72e3.jpg)
Suur sõltuvus ühest teenusepakkujast võib kurjasti kätte maksta, nagu näitas lõppeval nädalal Telia juhtum: tehnilise rikke tõttu ei pääsenud inimesed ligi ei häirekeskuse numbrile 112 ega perearstide nõuandeliinile; maas olid ka mobiil-ID teenused.
Suur sõltuvus ühest teenusepakkujast võib kurjasti kätte maksta, nagu näitas lõppeval nädalal Telia juhtum: tehnilise rikke tõttu ei pääsenud inimesed ligi ei häirekeskuse numbrile 112 ega perearstide nõuandeliinile; maas olid ka mobiil-ID teenused.
Selgeks sai vähetuntud nipp, et kui 112 muidu ei tööta, tuleb SIM-kaart telefonist välja võtta ja siis proovida. Mis täpselt juhtus, pole siiani teadat. Telia kehitas õlgu: juhtub!