HARIDUS JA TEADUS ⟩ Kristi Klaasmägi: õpetajate puudus vajab süsteemset lähenemist (3)

Kristi Klaasmägi
, Tallinna Ülikooli haridusinnovatsiooni prorektor
Copy
Tühi klassiruum. Õpetajat pole, õpilasi pole.
Tühi klassiruum. Õpetajat pole, õpilasi pole. Foto: Arved Breidaks/Lõuna-Eesti Postimees

Majandusliku heaolu kasvades väheneb töötasu tähtsus ning varasemast olulisemaks saavad muu hulgas eneseteostus, eesmärkide saavutamine, töö mõtestatus ja tähenduslikkus, kirjutab Tallinna Ülikooli haridusinnovatsiooni prorektor Kristi Klaasmägi.

Edu saavutamiseks on oluline, et ministeerium, koolijuhid ja ülikoolid ühiselt tegevuskava täitmise eest vastutuse võtaksid. See aitaks hoida poliitilist tahet pikaajaliselt süsteemse lähenemise taga, selle asemel et lukustada tähelepanu mõnele avalikkusele lihtsalt mõistetavale, aga probleemide süsteemset olemust ignoreerivale lahendusele.

Kommentaarid (3)
Copy
Tagasi üles